ÖCKERÖ IF
HJÄRTA, RESPEKT & SAMMANHÅLLNING

Föreningsdomare
Vi använder oss av föreningsdomare tills det året spelaren fyller 13 år.

Vi har en WhatsApp grupp där ni ledare skriver i gruppen att ni söker en domare till en match.
Skriv följande information i mailet:
  • Åldergrupp
  • 5- eller 7-manna
  • Datum och tid
Efter matchen skickar ni in ett dokument som blir ett underlag för betalning till domaren som jag sedan betalar ut.
Bifogar en länk till dokumentet ni ska använda er av. https://forms.gle/7hBTQBhbxxRfKvTV6

En föreningsdomare i Öckerö IF får 50:- per påbörjad halvtimme, i regel är domaren på plats en stund innan och efter så det är från denna tid som ni räknar. Vi har en WhatsApp grupp där alla ni ledare och föreningsdomare är gruppmedlemmar.

Här kan ni se en lista över våra föreningsdomare 2023